Goda dofter sprids i huset

Idag har vi varit i Luleå en snabbis och sett då Lisa hade buggtävling. Tyvärr blev det ingen pallplats. Då vi kom hem gick Robin ut och hjälpte pappa att skotta gården, eller han körde fyrhjuling.. Medans han var ute städade jag till i mitt rum och tände en massa ljus så nu luktar det grymt gott i mitt rum av alla doftljusen. Känner att jag måste köpa nåt nytt snart, man kan ju hoppas att faster eller mamma har något ljusparty här framöver!!

Nu ska jag tvätta bort sminket, ta av mig kläderna, ta på mig morgonrocken, sätta mig framför tvn och efter det ska jag lägga mig i min oerhört sköna och mjuka säng!!

Man lär sig något varje dag, man ska aldrig lita på någon! (endast Robin, han är min bästa och trognaste vän! Jag älskar han.)

// Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0