Skönheter

Nu har jag kommit hem från en promenad och en solariesolning. Mycket skönt och behövligt! Dock oerhört oplogade vägar, men vad gör det? Ju mer snö desto mer träning!

Glömde ju berätta att jag hade kavajen idag på skolan. Jag blir så glad varje gång jag får ha den. Det är mitt absoluta favoritplagg. Synd bara att den är så "festlig" så jag nästan bara vill ha den då jag ska göra något speciellt. Idag hade jag dock mina nya jenas till så det blev lite vardagligare. Har varken någon bild på kavajen eller jeansen, kanske måste fram med kameran någon dag så att ni får se mina skönheter :)

Nu är det duschen som gäller och efter det ska jag invänta paradise!

// Hanna.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jaa det gör ju verkligen det :D

2010-02-02 @ 21:20:09
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0