Nyklippt!

Nu kan jag verkligen ta av min mössa och veta att mitt hår inte ser ut sju svåra år! För jag har nämligen klippt mig kort och jag kan lova er att det känns riktigt underbart att slippa håret från ögonen.
Har tyvärr ingen bild på frisyren (får väll kan lov att fixa en).

Idag har jag varit och skrivit en låt med bandet, vi blev dock inte klar med refrängen och sista versen... Men det kommer och så fort den är klar så bär det av till studion! :) Kanske kan bjuda på en smygpremiär på den när den har spelats in? Kan iallafall berätta att den handlar om hemskheter som faktiskt händer under krig och huvudpersonen i låten är en liten flicka som förlorar sin familj. Mer kan jag inte säga förutom att den för tillfället heter Trace of war. Bandet heter A'locotrain, hoppas bara att det inte är allt för svårt att komma ihåg....



Hanna du ska veta att jag finns alltid vid din sida och att jag aldrig sviker dig! Jag älskar dig! <3








Over and Out!// Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0