Glittrande pudersnö

Idag har det varit en helt underbar dag! Solen har lyst på oss och det har inte varit kallare än -4. En helt perfekt dag! Det är såna dagar man verkligen älskar och uppskattar den annars så kalla vintern. Kanske går vi mot varmare tider? Eller så är det lurendrejeri igen som vanligt.

Vi firade i alla fall alla hjärtans dag med att fara ut med skotern i det oerhört vackra vädret. Vi for en snabbis till stugan och sen så for vi hem. Lite körning i lössnö i den glittrande snön blev det också. Det är när man far runt i pudersnön med den man tycker om mest i hela världen, det är då man känner sig som lyckligast! Eller i alla fall jag. Jag satt med ett leende på läpparna hela vägen. Även när det var som guppigast! Jag älskar Robin och jag älskar att köra skoter i glittrande snö :)

Just nu sitter jag och väntar på att Robin ska duscha klart och sen ska vi lägga oss och se klart en film.





// Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0